Sähköinen palvelu

Terveyspalvelujen asiakkaana sinulla on mahdollisuus ottaa käyttöösi eOmahoito, joka on asiakkaan sähköinen terveyskansio. Palvelun kautta voit tarkastella terveys- ja sairaustietojasi ja viestittää hoitotiimisi kanssa.

Sähköisessä ajanvarauksessa voit tarkastella, siirtää ja perua jo varattuja aikoja. Voit varata ajan sairaanhoitajan päivystysvastaanotolle arkipäivisin ja lähihoitajan vastaanotolle B12-vitamiinipistosta tai ompeleiden poistoa varten. Hammashoidossa voit varata ajan kutsukirjeen saaneelle lapselle.

Miten palvelemme?

Hämeenlinnan asukkaita palvellaan kahdeksalla terveysasemalla, karttapalvelustamme pystyt selvittämään, minkä terveysaseman piiriin kuulut.  

Voit myös valita oman terveysaseman.

Soita omalle terveysasemallesi ja hoitaja arvioi hoidon tarpeesi, jonka mukaisesti sinulle suunnitellaan tarpeesi mukainen palvelu. Käytössä on takaisinsoittojärjestelmä.

Terveysasemilla sinua palvelee moniammatillinen tiimi, johon kuuluvat myös fysioterapeutit ja psykiatriset sairaanhoitajat, lue lisää tästä

 Terveysasemat

Tavoitteellinen puhelu

Voit sopia tavoitteellisesta puhelusta hoitohenkilöstön tai lääkärin kanssa saadaksesi tukea terveytesi hoitoon. Valmistaudu puheluun ennakkoon sovitulla tavalla.

Ryhmämuotoinen toiminta

Voit saada apua terveysongelmaasi ryhmätoiminnasta.  Ryhmät ovat sisällöltään erilaisia ja käsittelevät muun muassa uniongelmia, painonhallintaa, tupakoinnin lopettamista.  Voit keskustella ryhmistä lisää terveysasemallasi.

Ryhmävastaanotto

Ryhmävastaanotolla useampi (yleensä 2-4) terveydenhuollon ammattilainen hoitaa terveysongelmaasi yhdessä kanssasi.

Vastaanotto

Hoidon tarpeen arvioinnin perusteella sinut ohjataan tarvittaessa terveydenhuollon ammattilaisen vastaanotolle

Katso myös

Reseptien uusiminen
Asiakasmaksut
Oppaita eri kielillä

Tarjoamme palveluitamme myös muille kuin hämeenlinnalaisille. Lue lisää mahdollisuuksista.  

 

Viimeksi muokattu: 18.4.2017