Palvelupiste Kastelli
Palvelupiste Kastelli on keskitetty kaupungin palvelupiste, joka palvelee asiakkaita kaupungintalo Wetterin katutasossa, Hämeenlinnan linja-autoaseman välittömässä läheisyydessä.
Kastellissa voit
- asioida kunnan palveluihin liittyvissä asioissa,
- käyttää asiakaspäätettä sähköiseen asiointiin ja noutaa paperisia lomakkeita,
- saada tietoa palveluista ja päätöksenteosta sekä
- saada tietoa, esitteitä ja karttoja Hämeenlinnan matkailukohteista.
Lisäksi voit tutustua ilmoitustaululla esillä oleviin ilmoituksiin ja kuulutuksiin.
Voit myös jättää kaupungille osoitettuja hakemuksia ja asiakirjoja sekä jättää palautetta.
Kaupunkineuvonta on avoinna ma-pe klo 9-12 ja 13-16. Kaupunkineuvonnan puhelinnumero on p. 03 6213370.
Hämeenlinnan seudun joukkoliikenteen asiakaspalvelu
- Asiakaspalvelu ja neuvonta
- Waltti-bussikorttien myynti
- Tulostetut bussiaikataulut pyydettäessä
Kaupungin vuokrattavien kohteiden varaukset
- Taruksen retkeilyalueen kämpät tai laavut
- Aulangon tekosaarten varauskota
- Lepaanrannan mökit
- kaupungin vene- ja laituripaikat
Senioriliikuntakorttien ja avantouinnin kausiliput
- myymme senioriliikuntakortteja
- voit ostaa kausilipun Ahveniston, Aulangon, Tervaniemen, Iittalan ja Hauhon avantouintikoppeihin
Kalastusluvat
Kalastuslupien myynti Kastellissa on päättynyt.
Voit ostaa kalastuslupia ostaluvat.fi-sivustolta.
Neuvomme tarvittaessa kalastuslupien ostossa.
Kansainvälisestä palveluneuvonnasta (enitnen maahanmuuttoinfo) saat ohjaus- ja neuvontapalvelua arjen asioihin eri kielillä.
Autamme kuinka toimia eri viranomaisasioissa ja sähköisten palveluiden käytössä.
Info on kaikille avoin ja ilmainen.
Katso palveluajat ja kielet kansainvälinen palveluneuvonnan sivulta.
Perhetyön päivystys
- tiistaisin kello 13.00-15.30
- torstaisin kello 13.00-15:30
- Sekä ma 16.12. klo 13:00 – 15:30
Yritysneuvonta
- keskiviikkoisin klo 10–12 ja 13–15
- puhelimitse: maanantaisin klo 9–13, puh. 040 778 8927
- ajanvarauksella: perjantaisin klo 10–12 ja 13–15
Digipäivystys
- torstaisin kello 13-15.30
Lisää tietoa: Kotoutumisen edistämisen palveluohjaus – MyIntegration
Kela palvelee Kastellissa
- torstaisin klo 13-15.30. Palvelu keskittyy digitukeen.
Poikkeuksellisesti ajalla 12.12.2024 – 9.1.2025 Palvelupiste Kastellissa ei ole Kelan palvelua.
Kelan oma palvelupiste palvelee asiakkaita osoitteessa Rauhankatu 1, Hämeenlinna arkisin klo 9-12.
Loikka-hankkeen pop-up-piste ei jatka enää Kastellissa 15.8. jälkeen. Katso päivitetyt tiedot Loikka-hankkeen sivuilla.
The pop-up point of the Loikka project will no longer continue in Kastelli after 15.8. See the updated information on the Loikka project’s website.
Pysäköinninvalvonnan asiakaspalvelu palvelee Kastellissa ja puhelimitse 03 621 2568
- maanantai – perjantai klo 10-12.
Muina aikoina yhteydenotot sähköpostitse pysakoinninvalvonta@hameenlinna.fi.
Lisäinfoa: Pysäköinninvalvonta