Tiedotteet

Hämeenlinnan brändi uudistuu yhdessä tekemällä

Hämeenlinnan kaupunki käynnisti brändin uudistamisen tänä syksynä yhteistyössä viestintätoimisto Milttonin kanssa. Työn ensimmäisessä vaiheessa toteutettiin laaja taustaselvitys, johon osallistettiin kaupungin henkilöstöä, sidosryhmiä ja kaupunkilaisia. Selvityksen tavoitteena oli ymmärtää, miten Hämeenlinnasta puhutaan, millaisena nykyinen brändi ja markkinointi koetaan ja miten sitä voisi edelleen kehittää.

Koeajo tarjoaa nuorille mahdollisuuden työkokeiluun urbaanin kulttuurin parissa

Miniteatterin ja Häxin käynnistämä viiden viikon mittainen Koeajo tarjoaa kymmenelle hämeenlinnalaiselle 18–29 -vuotiaalle nuorelle mahdollisuuden työkokeiluun urbaanin kulttuurin parissa. Koeajo toteutetaan työpajoina, joissa nuoret muun muassa kirjoittavat rap-lyriikoita, …