Hämeenlinnan kaupunginkirjaston asiakastyytyväisyyskysely 2024

Hämeenlinnan kaupunginkirjasto pyytää asiakkailta palautetta ja toiveita asiakastyytyväisyyskyselyn avulla. Tavoitteena on kerätä asiakkaiden näkemyksiä kirjaston palveluista. Vastauksia käytetään kirjaston toiminnan kehittämiseen.

Pääset vastaamaan kyselyyn tämän linkin kautta: https://link.webropol.com/s/asiakastyytyvaisyyskysely2024

Halutessasi voit vastata myös paperilomakkeella, jota löytyy pääkirjastosta (2. kerros), kaikista lähikirjastoista sekä kirjastoautoista.

Kysely on avoinna 31.10.2024 asti. Kyselyyn vastaaminen vie noin 10 minuuttia. Lomakkeet käsitellään luottamuksellisina.

Kiitämme kaikkia vastanneita arvokkaasta palautteesta! 

Vastaajien kesken arvotaan 3 kpl 30€:n arvoisia lahjakortteja Suomalaiseen Kirjakauppaan.